Cvičení

Dokonalé vnitřní strany stehen.

7. července 2011 v 11:37 | doma.cz
Dokonalé vnitřní strany stehen: účinné cviky!
cvičení
zdroj: profimedia.cz cvičení
aktualizováno 11.04.2011, 10:47 | 11.04.2011, 00:00 | doma.cz / ina
Gazelí nožky, to chce cviky nejen na stehna, zadeček a lýtka… Tím největším oříškem jsou totiž vnitřní strany stehen - Zpevněte tuto problematickou partii třemi snadnými cviky.
Cvičíte, běháte, poskakujete, ale povolené vnitřní strany se ne a ne vylepšit? Přinášíme vám několik tipů, jak je posílíte a vrátíte tak svým nohám perfektní tvar, ještě než začne sezóna v bikinách. Na tuto problémovou partii se musíte zvláště soustředit, protože při běžném pohybu tyto svaly tolik nenamáháte.





Zde je série cviků, které vám pomůžou dosáhnout kýženého efektu:



Stlačování

Ke cviku potřebujete měkčí míč. Sednete se na židli, záda narovnáte a míč vložíte mezi kolena, který mi budete tlačit po tři vteřiny k sobě a uvolníte. Cvik opakujte dvacetkrát.


Hluboké dřepy

Tanečnice a tanečníci mají perfektní nohy, jelikož se v jejich rozcvičce objevuje hned několik skvělých cviků. Stoupněte si ke stolu, nebo sedačce, které se můžete přidržovat oběma rukama.


ČTĚTE TAKÉ:


Vytočte nohy, špičky od sebe, zatháhněte bříško i zadeček a pomalu se snižujte až do hlubokého dřepu a pomalu jděte opět nahoru. Myslete na to, že byste se neměla předklánět, natož hrbit! Opakujte desetkrát.


Kmity

Lehněte si opět na podložku tentokrát na bok, můžete se podepřít o loket, nebo zůstat celým trupem dole. Horní nohu pokrčte do pravé úhlu, budete totiž posilovat tu spodní, kterou zvednete a kmitáte s ní nahoru a dolu ve vzuchu. Stačí jen nepatrné rozmezí třeba deseti až patnácti centimetrů. Duležité je, abyste propnutou nohu během cvičení nepoložily na zem. Zakmitejte dvacetkrát a nohy vystřídejte.

Cviky cvičte hned po sobě v uvedené sérii, která je náročná, ale o to efektivnější. Krátké šaty a kraťásky na sebe pak nenechají dlouho čekat!

5 tipů pro gazelí nožky.

7. července 2011 v 10:50
Sexy nohy: 5 tipů pro gazelí nožky!
cvičení
zdroj: profimedia.cz cvičení
aktualizováno 02.05.2011, 05:18 | 02.05.2011, 00:00 | doma.cz / ina
Sukně se zkracují a vy dozajista s teplejším počasím odhalíte své nožky. Máme pro vás pět tipů, jak je vytvarovat, zhubnout a zkrášlit!
Každá žena touží po krásných pevných nohách, za kterými se otočí nejeden muž! Sexy nohy jsou s blížícím létem nutností. Nastává čas sukní, šorťásků, šatů, rozparků, a proto věnujte svým nohám zvýšenou péči a více času. Investice se vám bohatě vrátí!

Prvním bodem našeho plánu je samozřejmě cvičení, bez toho se neobejdou ani modelky, ani zpěvačky a vy, pokud chcete oslinit krásnými vytvarovanými nohami, začnete s námi. První cvik prozradil trenér Jennifer Lopezové! Latinská diva, která byla letos zvolená nejkrásnější ženou planety časopisem People, si na svém kulaťoučkém pozadí a pevných stehnech zakládá.




Své křivky si pojistila, ale samozřejmě nezahálí a udržuje je pravidelným cvičením. S tím jí pomáhá osobní trenér Gunnar Petreson, který Jenn naučil široké sumo dřepy! "Toto cvičení je skvělé na vnitřní strany stehen a pro celkové držení těla," potvrzuje Gunnar. Zkuste ho také!


Sumo dřepy - zpevní vnitřní strany stehen!

K ruce si vezměte činky, nebo jiné těžké závaží. Uchopte je každou rukou na jednom konci. Rozkročte se asi na dvojnásobnou šíři vašich ramen. Nyní začnete dělat klasické dřepy, ale široké - takže snižte pánev, do jaké nejnižší polohy vám to půjde. Ruce svoji pozici nemění, jsou stále svěšené dolu a drží závaží. U podřepu byste se měla co nejméně předklánět. Záda držte rovná a hlavu vzpřímenou. Cvik opakujte desetkrát ráno a večer.


Pérujte ve výpadech!

Výpady patří mezi ozkoušené cviky. Objevují se v aerobiku, všech rozcvičkách tanečníků i atletů. Princip je jednoduchý. Pokud máte možnost použít stupínek, cvik bude efektivnější, ale výpady můžete cvičet spolehlivě i bez něj. Důležité je držet tělo rovně a pánví pérovat nahoru dolu. Posilujete svaly obou nohou. Proto si počítejte, abyste jim vyměřila oběma stejně. Začnete na dvaceti.





Zanožujte - čeká vás krásný zadeček a spodní strany stehen

Při tomto cviku opět zapojíte obě nožky. Aby ani jedna nelelkovala, stojící nohu pokrčte a nechte zatnutou. Rukama se opřete o stůl, nebo sedačku a druhou nohu mírně pokrčte a hmitejte dozadu. Zpevníte tak zadeček a celou zadní stranu stehen, která bývá často opomíjená!





Perfektní lýtka - co vám nesmí v koupelně chybět

Cviky jsou jedna věc, pomoct si k perfektním a okouzlujícím nohám můžete i kosmetickými přípravky a masážemi! Nezapomeňte na peeling, kterým z nohou odstraníte suché šupinky matné kůže. Obnovená kůže se rozzáří po aplikaci hydratačního krému.


ČTĚTE TAKÉ:



Hydratujte, hydratujte a hydratujte! Odhalené nožky jsou neustále vystavovány sluníčku a větru, které je vysušují, proto pro hladké a lesklé sexy lýtka, je promazávejte, jak jen to nejčastěji jde. Noste krém ve vaší kabelce, a tak jako jste si zvykla občas promazat ruce, nezapomínejte ani své nožky, rozdíl bude znát na první pohled!





Zlepšováky a tajné triky

Pro krásná stehna využijte i široké nabídky krémů a emulzí proti celulitidě. Cviky by ji měli účinně odbourat, ale přece svému cíli jděte naproti. Proti celulitidě bojujte i řádným pitným režimem! Celulitidu můžete pomoci odbourat i vlastnoruční masáží, ať už ve sprše, nebo při nanášení krému. S prokrvením kůže pomůže i studená voda - proto se začněte otužovat a studenou sprchu namiřte minimálně na svá stehna!
Nožky samozřejmě vypadají vždycky lépe při lehkém opálení, proto je vystavte občas sluníčku. Jestliže nemáte kdy, nemusíte věšet hlavu - vyberte si šetrný samoopalovací krém, jehož tón nejdřív otestujte na nepatrném kousku kůže. Opálené nožky působí hubenější!

Jumping

16. prosince 2010 v 19:41
Chceš zábavně zhubnout, posílit svou postavu i mysl?

Představujeme komplexní cvičení Jumping®

Registrovaná světová obchodní známka Jumping ® je garancí kvality a zkušeností, které jsou tradičně předávány více než deset let.

Jumping® je skupinové cvičení na patentovaných trampolínkách, za doprovodu motivující hudby, pod vedením profesionálních instruktorů.

Základem pozitivního vlivu tohoto cvičení, je kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balancování, silových prvků a významného strečinku.

Jumping® zlepšuje fyzickou a psychickou kondici jednoduchým a zábavným způsobem.
Cítíte se vyčerpaní?
Nebaví Vás cvičení na složitých a nudných posilovacích strojích? Nezoufejte!

Jumping® odstraní Vaše problémy.

Proč cvičit Jumping®?
- Jumping® je zábavný a zlepšuje náladu
- Cvičení v aerobním pásmu maximálně spaluje tuky
- Účinné cviky zlepšují koordinaci a posilují všechny svalové skupiny
- Balančními cviky zapojujete svaly, které jiným cvičením neposílíte
("kosterní svalstvo" a 3. a 4. vrstvu svalů zad)
- Zlepšuje kondici a funkci kardiovaskulárního a vestibulárního systému
- Měkké výplety trampolínky nezatěžují klouby
- 125 cm široká trampolínka poskytuje dostatek prostoru pro Váš pohyb
- Cvičení doprovází motivující a podmanivá hudba
- Profesionální instruktoři chtějí Vaši spokojenost a ručí za Vaši bezpečnost

Mudr. Pavel Čížek (chirurg) říká: "nedávno jsem byl osobně přítomen na hodině Jumping®, byl jsem příjemně překvapen komplexností cvičení. Vřele mohu všem toto cvičení doporučit k redukci nadváhy a posílení kardiovaskulárního a vestibulárního aparátu"

Mudr. Jan Střítecký (ortoped a lékař ZZS) říká:"cvičení Jumping® v žádném případě nezatěžuje klouby, naopak má pozitivní vliv na pohybový aparát a zvažovat lze i jistý psychorelaxační účinek"

Licenční program Jumping® je vrcholem zkušeností a opatření, které zajišťují maximální bezpečnost a efektivitu celého programu. Fitness cvičení Jumping® smí nabízet pouze autorizovaná centra s označením Jumping®, kde lekce mohou vést pouze certifikovaní lektoři s licencí Jumping®. Právě
tímto způsobem můžeme garantovat bezpečnost a vysokou kvalitu poskytovaných služeb. Pro cvičení lze využívat pouze trampolínky s řidítky dodávanými výhradně společností Jumping®. Důvodem jsou náročné požadavky na bezpečnost, vysokou kvalitu materiálů a specifickou konstrukci. V důsledku
nárůstu falsifikátů a poškozování originálního programu Jumping®, vynakládáme stále větší prostředky v boji proti nebezpečné antikvalitě. Vaše spokojenost je pro nás trvalou výzvou, proto více než deset let
zdokonalujeme naše služby. Věříme v to co děláme, věříme Jumpingu®.

V současné době více jak 120 fitness center v tuzemsku i zahraničí provozuje cvičení Jumping® a jsou připraveni ochotně přivítat i Vás.

Věříme v to co děláme, věříme Jumpingu®
DSCN2301.JPG

Krásná v plavkách

22. srpna 2010 v 12:42

Pevné bříško

22. srpna 2010 v 12:41

Pěkné nohy v mini

22. srpna 2010 v 12:41

Břišní tanec

16. června 2010 v 14:06
Moc bych to chtěla umět =D Asi se přihlásím na nějaká z kurzů, dost to posiluje břicho.. Ale většinou když se kouknete na ty všechny tanečnice tk maj pěkne špekatý břicho =// co si o tom myslíte vy ?

ÚŽASNÝ :

14ti denní tréninkový program

2. května 2010 v 12:50 | Karol
Říkala jsem si že by mi možná pomohlo sestavit si tréninkový plán, co budu jaký den dělat.. Budu se snažit do doržovat ;o) Bude to vždy na 14 dní a pak to budu buďto obměňovat a nebo když mi to bude vyhovovat tak to nechám.. PROSÍM NEKOPÍRUJTE A KDYŽ UŽ KOPÍRUJETE UVEĎTE ZDROJ ! DĚKUJI ♥

PONDĚLÍ :
cca 30 minut běh,posilování rukou,Joga podle DvD

ÚTERÝ :
1 hodina jízdy na koni, posilování rukou
STŘEDA :
cca 40 minut běh,joga podle DVD,Posil břicha podle www.hejbejse.tv
ČTVRTEK :,
Cca 40 MINUT běh,posilování břicho + stehna podle www.hejbejse.tv
PÁTEK :
Posil. rukou
SOBOTA :
Cca 30 minut běh,posil. rukou
NEDĚLE :
Nepovinný běh,Joga,Posil. podle www.hejbejse.tv

JAK SE VÁM MŮJ TRÉNINKOVÝ PLÁN LÍBÍ ? MĚLA BYCH PŘIDAT NEBO NAOPAK UBRAT ?
 
 

Reklama