Vyber si cvik přimo pro svou partii

2. května 2010 v 11:07
Možná je vaše váha v normě, ale trápí vás pouze některá z partií těla. Povadlé paže, faldíky na bříšku, příliš buclaté tváře nebo nevzhledná celulitida na zadečku...

Všechno tohle jsou problémy, které dokáží znepříjemnit život častokrát více než pár kilo nadvá­hy. Nezoufejte! Přinášíme vám rychlou pomoc v podobě účinných cviků. Vyberte si ty, které jsou určené právě na vaši problémovou partii.


Dokonalý zadeček

Cvik, který zabere:
Klekněte si na karimatku, předloktí opřete o zem, jednu nohu zvedněte a pokrčte do pravého úhlu. Záda musí zůstat rovná. Zvednutou nohou se snažte pomalými pohyby kmitat nahoru a dolů alespoň 15 vteřin. Opakujte 15x na každou nohu.

Ukliďte si ledničku:

Místo solí dochucujte pepřem, kávu vyměňte za bezkofeinovou variantu a omezte veškerý alkohol. Naopak si dopřávejte hodně celozrnného pečiva, sóju, maso, rýži a denně vypijte osm sklenic vody.

Správný relax:
Místo sezení na gauči si zajděte na relaxační masáž, která rozproudí lymfatický systém. Při mytí pak střídejte proud studené a teplé vody.

Vyformujte si nohy

Na nohy nejlépe platí aktivní sporty se záběrem dolní poloviny těla. V zimě lyžujte (svaly vám zbytní už během čtyřdenního ježdění na svahu),
v létě vytáhněte kolo, bruslete na in-linech a za špatného počasí využívejte trenažér nebo zkuste následující cviky. Máme nejspolehlivější návod na krásně vytvarovaná stehna i lýtka.

Cvik č. 1:

Postavte se do mírného rozkroku, s nádechem předpažte
a jděte do podřepu, současně se mírně předklánějte. Pro zvýšení intenzity se směrem vzhůru vracejte s výskokem. Proveďte 20x.

Cvik č. 2:
V širokém stoji rozkročném se mírně předkloňte a simulujte pohyb jako při jízdě na kolečkových bruslích. Přenášejte váhu střídavě na pravou a levou nohu. Proveďte 20 x.

Superštíhlý pas

Cvik č. 1:
V lehu na zádech si podepřete hlavu spojenými dlaněmi a po­krčte kolena. S výdechem na­táhněte pravou nohu (levá je pokr­čená) a přetáčejte pravý loket a pravé rameno k levému koleni. Opakujte na obě strany 16x.

Cvik č. 2:

V lehu na zádech položte natažené paže podél těla, pokrčte nohy v kolenou a přitáhněte paty k hýždím. S výdechem pomalu zvedejte pánev
a současně přitahujte kolena k čelu. S nádechem pokládejte nohy zpět do výchozí polohy. Opakujte 10x.

Cvik č. 3:
Tento cvik si vyzkoušejte v posilovně. Vyhoupněte se na 'kapitánovu lavici' (posilovací křeslo s držadly), zapřete se předloktím o podpěry a přitáhněte kolena k hrudníku. Opakujte 10x.

Pevné paže

Cvik č.1:
V sedu na patách tiskněte dlaně k sobě plynule 10x za sebou ve třech polohách paží - pod úrovní prsou, v úrovni ramen a nad hlavou.

Cvik č. 2:

Provádějte klasické kliky - podle možností a postupem času přidávejte vždy dva navíc. Dbejte na to, abyste se neprohýbali v bedrech, hrudník klesá těsně nad zem. Případně zkuste 'dámské kliky' s koleny na zemi.

Tip:
Super paže bez velkého snažení získáte hrou tenisu nebo squashe. Účinné je i tae-bo.

Krásná v obličeji

Nejsou vám po chuti příliš buclaté tváře nebo rýsující se druhá bradička? Zkuste obličejovou gymnastiku! Do několika týdnů vám zeštíhlí obličej a vyhladí se vrásky.

a) Vyslovte široké 'É' a roztáhněte koutky úst co nejvíce do stran.

b) Doširoka se usmějte a snažte se při tom zvednout střed tváří až ke spánkům.

c) Mírně se usmějte tak, aby ústa byla ve tvaru rohlíku. Pak je uvolněte a cvik několikrát opakujte.

d) Vyplázněte jazyk, vykulte oči a vyslovte písmeno 'Á'.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama