Dieta ze South Beach

19. února 2010 v 17:04 | me-skinny.blog.cz |  Diety
O kolik zhubnete: za dva dny až o pět kilogramů- zdravě a navíc bez hladovění
Princip: Konzumovat pouze potraviny s nízkým glykemickým indexem (pod 50), aby se udržela nízká hladina inzulinu


Pozitiva: Seznam povolených potravin je dlouhý, malé hříšky se dají vykompenzovat
Negativa: Nic pro milovníky chleba, těstovin a rýže. Dieta obsahuje málo uhlohydrátů.
Zdravotní hledisko: Tato zdravá dieta byla vytvořena lékaři. Práce odborníka na výživu Dr. Davida Jenkinse dále pro pacienty pro pacienty propracoval kardiolog MUDr. Arthur Agatston.
Úspěch ve dvou fázích: Čokoládové tyčinky a koblížky, tajná vášeň Beyoncé Knowles, zanechávají viditelné stopy na jejich bocích. V takovém případě zpěvačka zatáhne za záchrannou brzdu a shodí 10 kg. A dokáže to snadno- pomocí diety ze South Beach.
Jednoduchý princip: Klíčem k výběru potravin je glykemický index (GI). Podle něho se měří všechny uhlohydráty: pokud je nižší než 50, je hladina inzulinu v rovnováze a v těle se ukládá jen minimum tuku. Ve fázi hubnutí to znamená, že se nejdříve tělo musí očistit od potravin, které mají hodnotu GI pod 35. Tak už Beyoncé během prvních dvou týdnů zhubla o 5 kg. Ve druhé fázi jde pak o samotné udržení ideální váhy- zde si pak můžete vybírat z opravdu široké palety potravin s GI do 50. Jak zdravě hubnout, vám mimo jiné poradí například ve společnosti STOB (www.stob.cz)Jídlo: snídaně- crepes (palačinky) s krémovým sýrem, oběd- rumpsteak s červeným míchaným bulgurem (výrobek z pšeničných zrn), večeře- rybí filé po provensálsku s vařenými bramborami

Na jiných stránkích jsem si našla dovolené a nedovolené potraviny :

ANO : -červené maso
- drůbež,ryby
- SPOUSTA ZELENINY
- vejce
- sýr
salát s oliv. olejem
atd..

NE : - pečivo
- rýže
- brambory
-těstoviny
- ovoce
- cukroviny
- cukr
Desatero štíhlosti Beyoncé:
1. Váhu ze svého bytu nadobro vystěhovala. Namísto toho používá raději metr. Pro ni jsou váhy naprosto nepřesné. Snaží se jí vsugerovat "Ty jsi přibrala", i když se mi ve skutečnosti díky pohybu zvětšila svalová hmota, která je mnohem těžší než tuk. Kilogramy navíc bezpečně pozná na oblečení.
2. Jí vždycky velmi pomalu a jídlo si vychutnává- proto také na talíři nemá obrovské porce, ale vždy jen tolik, aby zahnala hlad.
3. Pod vlivem rčení, že hlad je převlečená žízeň, zahání chutě sklenicí vody. Nejen, že si tak pomůže od nadměrného jedení, ale navíc tak dodrží i optimální pitný režim. Celkem denně vypije, kromě jiných, alespoň dva litry vody!
4. Když se potřebuje nárazově zbavit nějakých těch kil, výrazně jí pomáhá osobní "výživový deník": Zvykla jsem si každý den zapisovat, co, kdy a v jakém množství jsem snědla, a tak si může lépe zkontrolovat, jestli někde nedělá chyby. Zaznamenává si do něj také, jaké jídlo jí obzvlášť chutnalo a které už nikdy jíst nechce- to jí pak následně usnadní plánování jídelníčku.
5. Beyonce je vládce své ledničky. Odstraní z ní všechno pokušení, které by ji svádělo špatným směrem. Uvnitř zůstane pouze to, co skutečně smí v následujících dnech jíst.
6. Při hubnutí nekonzumuje hotové výrobky a fast foodům se vyhýbá obloukem. I když je jejich rychlá příprava lákavá- dřímají v nich skryté hrozby v podobě cukrů, tuků, konzervačních látek a umělých aromat.
7. Jakmile je to jen trochu možné, snaží se Beyonce spát alespoň 9 hodin. Nejenže tak "zaspí" nápady na noční nájezdy na ledničku, ale spánek také reguluje dva pro hubnutí důležité hormony: leptin, který tlumí chuť k jídlu a dodává energii, a ghrelin, který naproti tomu chuť k jídlu povzbuzuje a zaplňuje buňky tukem. Při nedostatku spánku hladina leptinu klesá a ghrelinu stoupá, což má za následek ataky hladu během dne, kdy se tělo pokouší vyrovnat únavu energií z potravy.
8. Produkty z pšeničné mouky se snaží nahrazovat například pohankou nebo quinoí (horská rýže), protože gluten v pšenici často způsobuje nadýmání. Kromě toho tělo gluten velmi rychle spaluje, a tak člověk velmi záhy po jídle dostane zase nový hlad.
9. Pořádně zmáčkne bod hladu: je mezi palcem a ukazováčkem a tiskne ho 1 minutu. Dokáže to hotové divy.
10. Její "stravovací biblí" je kniha "Dieta ze South Beach" od Dr. Arthura Agatstona. V ní je nejúspěšnější dieta z Floridy vytvořená lékaři výborně vysvětlena a popsána. Vždycky zde najde nějaký skvělý nový recept s přesnými údaj o o GI, které mi skvěle pomohou při výběru potravin.

Zdroj:me-skinny.blog.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anabell-Katelyn Anabell-Katelyn | Web | 19. února 2010 v 21:57 | Reagovat

ahojky na ty rubriky musíš po přihlšení najet do nastavení a tam vlevo ve sloupečku jsou "rubriky" na ně klikneš a můžeš pridávat :-) pak by se ti měly normálně objevit na blogu.
a jestli ne tak zkus potom ještě najet znovu do nastavení a tam dát "položky menu" a kouknout se jestli ve sloupečku "viditelné položky" máš rubriky a jestli ne tak si je tam přetáhni z toho pravého a ulož :D

dpufám že jsem ti aspoň pomohla:) a koukám že máme stejný cíl váhy :-)

2 Karol Karol | Web | 20. února 2010 v 9:20 | Reagovat

Strašně moc děkuji =**
Jj máme =) Mně jde hlavně o to zpevnit si tělo..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama